Τιμητική Διάκριση για το 1ο ΕΠΑΛ Ιωαννίνων από το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο
Με ιδιαίτερη χαρά και περηφάνια, το 1ο ΕΠΑ.Λ. Ιωαννίνων έλαβε πρόσφατα τιμητική διάκριση από το Τμήμα Αιμοδοσίας του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ιωαννίνων, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη.
- Η Διευθύντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ιωαννίνων, κα Σταματούλα Λογοθέτη, με επιστολή της προς τη σχολική κοινότητα, εξέφρασε τα θερμά της συγχαρητήρια, υπογραμμίζοντας πως το σχολείο μας αποτελεί φωτεινό παράδειγμα κοινωνικής ευαισθησίας και ενεργού συμμετοχής. Οι μαθητές, υπό την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών τους, αποδεικνύουν στην πράξη τι σημαίνει αλληλεγγύη, ενσυναίσθηση και υπεύθυνη πολιτειότητα.
- Επίσης η Ε.Λ.Μ.Ε. Ιωαννίνων με ανακοίνωσή της στην εφημερίδα Ανεξάρτητος εκφράζει τα θερμά της συγχαρητήρια τόνίζοντας ότι "η συγκεκριμένη διάκριση αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση για όλα τα σχολεία".
Η αναγνώριση αυτή μας τιμά ιδιαίτερα και μας ενθαρρύνει να συνεχίσουμε με τον ίδιο ζήλο τις δράσεις που προάγουν τον εθελοντισμό και την κοινωνική προσφορά.
Ανακοίνωση αποτελεσμάτων επίδοσης μαθητών Α΄ & Β' Λυκείου 2024 - 2025
Το 1ο ΕΠΑ.Λ. Ιωαννίνων είναι εξεταστικό κέντρο των ΕΠΑ.Λ. για τις Πανελλαδικές εξετάσεις 2025.
Ως εκ τούτου, τα αποτελέσματα της επίδοσης των μαθητών της Α' & Β' Λυκείου του 1ου ΕΠΑ.Λ. Ιωαννίνων, για το σχολικό έτος 2024-2025, θα ανακοινωθούν την Τετάρτη 11 Ιουνίου 2025, ώρα 12:00.
Ανακοίνωση αποτελεσμάτων μαθητών Γ΄ Λυκείου 2024-2025
A. «ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΤΙΤΛΟ ΣΠΟΥΔΩΝ».
■ «ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΤΙΤΛΟ ΣΠΟΥΔΩΝ» λαμβάνουν όλοι οι μαθητές της Γ΄ λυκείου κατά το σχολικό έτος 2024-2025
B. «ΠΤΥΧΙΟ ΤΙΤΛΟ ΣΠΟΥΔΩΝ»
■ «ΠΤΥΧΙΟ ΤΙΤΛΟ ΣΠΟΥΔΩΝ» λαμβάνουν όλοι οι μαθητές της Γ΄ λυκείου κατά το σχολικό έτος 2024-2025 με εξαίρεση τους παρακάτω μαθητές, οι οποίοι θα εξεταστούν στην ειδική εξεταστική του Ιουνίου, την ΤΡΙΤΗ 17/06/2025.
Δείτε εδώ τους μαθητές που δεν λαμβάνουν Τίτλο σπουδών (Πτυχίο), με βάση τον Αριθμό Μητρώου
Από τη Διεύθυνση
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ
Η γνώση της ιστορίας και του πολιτισμού για κάθε λαό είναι ότι πιο σημαντικό για το μέλλον του. Στο πλαίσιο αυτό στις 20/ 02/ 2025 η Α’ τάξη επισκέφθηκε το Βυζαντινό Μουσείο, τον Τάφο του Αλή Πασά και το Λαογραφικό Μουσείο μέσα στο Κάστρο των Ιωαννίνων.
Ευχαριστούμε θερμά όλους τους χώρους που μας φιλοξένησαν και μπορέσαμε να θαυμάσουμε τα υπέροχα εκθέματά τους. Επίσης ευχαριστούμε ειδικά και τον φιλόλογο του σχολείου μας που επιτέλεσε και το ρόλο του ξεναγού για μας.
Ανακοίνωση
Το πρόγραμμα της μαθητείας θα διεξαχθεί εξ' αποστάσεως το Σάββατο 22/2/2025. Οι σύνδεσμοι (link) των εκπαιδευτικών:
Αυδίκος Γεώργιος https://minedu-secondary2.webex.com/meet/gavdikos
Βάσιος Αναστάσιος https://minedu-secondary2.webex.com/meet/vasios
Κεφάλα Μαρία https://minedu-secondary2.webex.com/meet/marikefala
Μαντζούκας Αθανάσιος http://minedu-secondary2.webex.com/meet/manthan
Μπέλλος Χρήστος http://minedu-secondary2.webex.com/meet/xrbellos
Οικονόμου Χρηστάκης http://minedu-secondary2.webex.com/meet/chroikonom
Συνάντηση των μαθητών του Τομέα Πληροφορικής με τον Inspirational Mentor κ. Μιχάλη Παναγιωτάκη, CEO Δωδώνης
Η συμμετοχή στο πρόγραμμα «Εικονική Επιχείρηση» αποτελεί μια μοναδική εμπειρία για τους μαθητές, καθώς τους δίνει την ευκαιρία να αναπτύξουν επιχειρηματικές δεξιότητες και να καλλιεργήσουν τη δημιουργικότητά τους.
Η συνάντηση των μαθητών μας με τον Inspirational Mentor κ. Μιχάλη Παναγιωτάκη, CEO Δωδώνης, δεν ήταν απλώς μια ενημερωτική συνάντηση, αλλά μια διαδραστική εμπειρία.
Ο μέντορας μοιράστηκε τις εμπειρίες του από τον επιχειρηματικό κόσμο, δίνοντας πολύτιμες συμβουλές για τη σημασία της ομαδικότητας και της επιμονής.
Καθώς η συζήτηση προχωρούσε, ο κ. Παναγιωτάκης ενθάρρυνε τα παιδιά να σκέφτονται έξω από τα καθιερωμένα και να αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις ως ευκαιρίες για εξέλιξη. Τους μίλησε για την αξία της αποτυχίας ως μέσο μάθησης και τους προέτρεψε να δοκιμάζουν νέες ιδέες χωρίς φόβο. Μέσα από παραδείγματα επιτυχημένων επιχειρήσεων, τους έδειξε πώς η επιμονή και η σωστή στρατηγική μπορούν να μετατρέψουν μια απλή ιδέα σε μια επιτυχημένη επιχείρηση.
Τα παιδιά παρουσίασαν τις ιδέες τους και έλαβαν χρήσιμα σχόλια, που τα βοήθησαν να βελτιώσουν το επιχειρηματικό τους πλάνο. Μέσα από αυτήν την αλληλεπίδραση, ενισχύθηκε η αυτοπεποίθησή τους και κατανόησαν τη σημασία του να μετατρέπουν ένα όραμα σε δράση.


